"Yo siempre me había imaginado el paraíso bajo la especie de una biblioteca."
"Ben cenneti hep bir çeşit kütüphane olarak düşlemişimdir."
Jorge Louis Borges

7 Mart 2012 Çarşamba

İYİ TANRI VE KÖTÜ TANRI-HALİL CİBRAN

İyi Tanrı'yla Kötü Tanrı dağın doruğunda karşılaştılar.


İyi Tanrı, "İyi günler, kardeşim," dedi.


Kötü Tanrı cevap vermedi.


Ve İyi Tanrı, "Bugün kendini kötü hissediyor olmalısın," dedi.


"Evet," dedi, Kötü Tanrı, "çünkü sık sık beni seninle karıştırıp bana senin adınla sesleniyorlar ve senmişim gibi davranıyorlar, bu da beni çok kızdırıyor."


Ve İyi Tanrı dedi ki, "Fakat bana da sık sık yanlışlıkla senin adınla sesleniyorlar."


Kötü Tanrı insanın aptallığına lanetler savurarak uzaklaştı.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

©2012 Kitap Önerisi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
9