"Yo siempre me había imaginado el paraíso bajo la especie de una biblioteca."
"Ben cenneti hep bir çeşit kütüphane olarak düşlemişimdir."
Jorge Louis Borges

10 Mayıs 2012 Perşembe

ANNEM İÇİN-SELİM İLERİ

Asternika’da idama ve ömür boyu hapis cezasına çarptırılanlar da dahil tüm mahkumlar cezalarını çekerken anneleri ölürse affedilir.       
                                                                             Zyu Getribben



Annem İçin kitabının etkileyici bir girişi var. Gayet şık ve lüks bir restoranda yemek yerken karşınızdaki insan durup dururken ağlamaya başlıyor. 


Annesine düşkün olduğunu biliyorsunuz, annesinin hasta olduğunu biliyorsunuz. Ama bu ağlamak nerden çıktı?



Ve o gecenin sabahına anne ölüyor.


"Annem İçin bir daha yayımlanmayacaktı. Yeniden yayımlıyorum. Bu çirkin dünyada annemi çok özledim. Bu kitabı yeni insanlar okusun istiyorum. Onlar da annemi sevsinler istiyorum."Edebiyatımızın çağdaş klasikleri arasında yer alan Selim İleri, Alzheimer hastalığına yakalanıp erken yaşta ölen annesini anlattığı bu kitabında, çok az yazarın yakalayabileceği bir içtenlikle ve duyarlıkla acı dolu bir sevgiyi, özlemi dile getiriyor.Annem İçin, Selim İleri'nin annesini ve kendi annelerimizi sevmek için...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

©2012 Kitap Önerisi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
9