"Yo siempre me había imaginado el paraíso bajo la especie de una biblioteca."
"Ben cenneti hep bir çeşit kütüphane olarak düşlemişimdir."
Jorge Louis Borges

24 Mayıs 2012 Perşembe

MADİ HAYAT IN THE DARK-HULKİ AKTUNÇ

madiden bi yağmur biliyo musun yüzüme vura vura yürüyorum ana mana baba mama
takmiycam bugünden sonra biliyo musun saçlarım gözüme giriyomuş girsin topenseymişim toplansın kovdu beni evden kovsun ev sahibim misin babam mısın biliyo musun dedim ev sahibim misin babam mısın dedim hiç bi şey annamadı öyle enginar gibi baktı tabi annem ağladı mağladı ama elden ne gelir ayaklarına da yattı babandır dinle diyip durdu dinlemedim tabi hiç diil bi telefon etseydin mi diycen o sıra tam girişmişiz du bi dakka seraba bi telefon sarkıtayım mı diyicem demedim tabi attım kendimi dışarı hemen biliyo musun para kesik bi fatihli var cepte onnan sana geldim
madiden bi yağmur biliyo musun ıslandım mı sana solucan gibi cemale giderim dedim yoksun annen baban bok görmüş gibi bakıp tak vurdu kapıyı yüzüme biliyo musun ne bilim senin de o sıra bize uğradığını kekoyu aradım o dedi şimdi napim evi arasam demin tüymüşüm seni arasam anan baban zati duvar biliyo musun fenerin orıya gittim kayalıklarda oturdum gece de gece madi bi yağmur neyse hapçılar naylon tente çekmiş gel lan ıslanma dedi biri gittim ki bunlar uçalı çok olmuş cemal olsaydı dedim biri bi yudum kanyak uzattı çek lan dedi lan bunlar adama beleş hava vermez üç de kişiler biliyo musun nolur nolmaz ıslanim biraz dedim çıktım teneteden biliyo musun maksat bi kelek olmasın
madiden bi yağmur biliyo musun manyak mıyım ben bu kadar ıslandım kimseyi bulup edemiyorum köhneyi de yıktılar biliyosun bi sıcak çay atardım dedim ama köhneyi de yıktılar biliyosun ordaki takılganlar daldı nerelere kim nerde bilmiyorsun lan ne adamsınız siz be köhneyken devriye geziyodunuz bize tebelleş şimdi marina oldu di mi tekiniz yoksunuz hani biliyosun bi gece senin moruğun takasında oturmuştuk aradaki dandik koltukları da kapattık şakır şakır şarap içtikti ya baktım arabada yok lan dedim hani bi ıssızlık ki zarvolar bile devriye gezmiyo ben elbet yarın bu adamı bulurum ama gece napiyim
madiden bi yağmur biliyo musun teyze madiden bi yağmur ama sen ne anlarsın teyze seni annen aradı dedi tel etmiş ardımdan aman abla yatır çocuğu yatır bu gece babası çok öfkeli demiş öfkene ıhlamur döküm baba ev sahibim misin babam mısın dedim öyle konuşma dedi teyzem napim bi on kafa attırsan ya bana na sana on kafa ben dul bi kadınım yok ki yavrum diye sızlanıyo bu biliyo musun banker lan bu karı manda boku gibi para yoksa şerefsizim bi binlik çalıştırdı aldım çıktım kekocım orda mı yaticam
madiden bi yağmur biliyo musun bana hızlı bir cinton ver diyorum serinlicen mi diyosun bu havada diyosun şevki sen ver şunu ya parasız artık yazmam bil aslan parçası diyo ne zaman yedik seni abi yapma diyorum bak saat geç birazdan ekip gelir kaç lan senin yaşın yakma lan başımı benim diyosun sen iyi tamam annadık çıktım şevkiden de bi daa gelen ne olsun dedik
madiden bi yağmur biliyo musun sıklam oldum sana geldim seraba bakarım şimdi dediydim baktım evdesin bi sevinim ben üstüne atliycam nerdeyse o gece biliyo musun hop tel çaldı
madiden bi yağmur biliyo musun seraba gittim bi de evde değil mi hemen aldı beni içeri ne de olsa biraz hatırım var yengenle attım kapağı içeri biliyo musun hop tel çaldı kaç kişi diyo bu serap tel eden söylüyo buna bu arıyo bikaç yer daha toz ol diyo bana biliyo musun bi on kafa borç takılsana diyorum ben buna na sana takılgan diyo bu bana ben doğru sana biliyo musun öf ne gece çıkalım turlıyalım diyorum ben sana ne para diyosun lan işte para diyorum yarın çakarsam hayatım kayar çalışacam diyo bu bana lan sen böyle dildin
madiden bi yağmur yağıyo biliyo musun evlat niye ağladın diyo şöför bana

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

©2012 Kitap Önerisi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
9